PS: bedankt voor je commentaar op mijn blog, dat waardeer ik ๐ En wie weet zal je wel andere liedjes leuk vinden van Avril’s nieuwe album die in maart uitkomt ๐ Want ze zei dat de rest meer rock was vergeleken met haar “What The Hell” single ๐
Heerlijk zo’n trui!
Leuke trui!
Wat een prachtige foto’s weer!
Leuke trui inderdaad.
Die trui is leuk! Altijd als ik iets super vind is het vintage.. haha
Leuke foto’s trouwens ๐
Mag ik vragen hoe je de foto’s hebt bewerkt? ๐
Mooie winter outfit heb je aan, die knitwear moet echt lekker warm zijn ๐ <3 Mooie foto's in de sneeuw trouwens! ๐
Ik wens je ook nog een gelukkig & gezond 2011 toe! ๐
PS: bedankt voor je commentaar op mijn blog, dat waardeer ik ๐ En wie weet zal je wel andere liedjes leuk vinden van Avril’s nieuwe album die in maart uitkomt ๐ Want ze zei dat de rest meer rock was vergeleken met haar “What The Hell” single ๐